Prekių pristatymas

You are here:

Prekes stengiamės visuomet pristatyti kuo greičiau, kaip tai būtų įmanoma. Jeigu prekės reikia skubiai – siūlome prieš jos pirkimą susiekti mūsų svetainėje nurodytais kontaktais ir susiderinti jos gavimo laiką.

Jeigu prekė yra paruošta transportavimui sandėlyje, ji bus išsiųsta per 1-2 darbo dienas.

Jeigu prekės šiuo metu neturime sandėlyje ir ją reikia pagaminti, būsite informuotas, kiek užtruks gamybos procesas (priklausomai nuo prekės kategorijos), bet ne ilgiau nei 5-10 d.d ir prekę pristatysime sutartu laiku.

Prekes pristatysime Jūsų nurodytu adresu visoje Lietuvoje. Pildydami užsakymo informaciją, galite pasirinkti vieną iš šių pristatymo variantų:

  • Pristatymas per kurjerius/vežėjus
  • Pristatymas Paštomatu Lp express ir Omniva
  • Pristatymas į pasirinktą paštomatą.

Bendra informacija:

1. Prekes Pardavėjas pristato Lietuvoje (išskyrus Kuršių Neriją).

2. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslų prekių pristatymo adresą, pašto kodą, nurodyti tikslų kontaktinį telefono numerį ir kitą papildomą informaciją (laiptinės kodas ar pan.).

3. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatomos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

4. Pirkėjas įsipareigoja priimti prekes nuo pranešimo gavimo, kad jam bus pristatyta siunta. Dėl pakartotinų pristatymų Pardavėjas turi teisę apmokestinti Pirkėją, jei dėl šių pristatymų bus patirtos papildomos išlaidos.

5. Prekes pristato Pardavėjas, Pardavėjo įgaliotas atstovas (kurjeris/vežėjas).

3. Prekes kurjeris/vežėjas pristato iki durų. Prekės užnešimas ir kiti krovos darbai, baldų surinkimas nėra įskaičiuoti į pristatymo kainą.

4. Pardavėjas pristato Pirkėjui prekes vadovaudamasis Prekių aprašymuose nurodytais terminais. Išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.

Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.

7. Pristatymo kaina yra fiksuota ir nekinta perkant daugiau nei vieną prekę. Perkant daugiau nei 3 vnt. pristatymo kainą būtina iš anksto suderinti su ponasazuolas.lt. Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta pateikiama sulamdytoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna produkto komplektacija.

8. Pirkėjas pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus tokių veiksmų Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, susijusių su pakuotės pažeidimais, kurių Pirkėjas nepažymėjo kurjerio prekių pristatymo dokumente.

9. Pirkėjas savo nuožiūra negali keisti prekių pristatymo adreso kai siunta yra išvežta. Pardavėjas neatsako už siuntų pristatymo termino vykdymą bei turi teisę papildomai apmokestinti Pirkėją už patirtas papildomas išlaidas dėl savavališko kliento pristatymo adreso pakeitimo esant išsiųstai siuntai. Patirtos išlaidos gali būti padengiamos išrašant papildomą sąskaitą Pirkėjui, arba išskaičiuojamos iš grąžinamų prekių sumos.